دانلود بروز
دانلود بروز
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : دانلود بروز

 WinZip نرم افزار محبوب فشرده سازی WinZip Pro v15.5.9579

WinZip که به عقیده بسیاری از کاربران ، نرم افزار پیشرو در زمینه فشرده سازی ، رمز گذاری و به اشتراک گذاری فایل ها است با امکانات و عملکرد بالایی که از خود نشان داده امروزه یکی از محبوب ترین نرم افزار در این زمینه است. با عملکرد بالاتر و قابلیت های بهبود یافته در زمینه آپلود و ارسال فایل های فشرده ، این نرم افزار هم اکنون یکی از مناسب ترین و سریع ترین نرم افزار برای فشرده سازی و به اشتراک گذاری فایل ها است.

به سادگی فایل یا فایل های مورد نظر خود را درون گجت نرم افزار درگ و دراپ کنید تا از فشرده سازی صورت بگیرد و یا فایل های فشرده را به همین ترتیب از حالت فشرده خارج کنید!

WinZip به شما این توانایی را میدهد تا فایل های Zip , LHA و یا کوچک ترین نوع فایل فشرده یعنی Zipx را نیز ایجاد کنید. علاوه بر این ، نرم افزار به شما اجازه میدهد تا انواع مختلف فایل های فشرده نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO و … را استخراج و مدیریت کنید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 18:29 ::  نويسنده : دانلود بروز

 بازی جدید فوتبال Real Football 2012 جاوا

بازی جدید Real Football 2012 یک بازی فوتبال با گرافیک بسیار زیبا را برای کاربران عزیز تهیه نموده ایم. این بازی به صورت جاوا می باشد که قابل اجرا بر روی اکثر گوشی های می باشد.

ویژگی های بازی Real Football 2012 :

- بهبود گرافیک ، انیمیشن ، منوی بازی و …

- بیش از ۲۴۰ تیم و ۹ لیگ مختلف

- حالت های مختلف بازی

- بازی ۲ نفره از طریق بلوتوث

- و …

سایز های ارائه شده : ۱۲۸×۱۲۸, ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۰۸, ۲۴۰×۳۲۰, ۲۴۰×۴۰۰, ۳۲۰×۲۴۰, ۳۶۰×۶۴۰

 



ادامه مطلب ...

 Ten Pin Championship Bowling Pro بازی زیبای بولینگ Ten Pin Championship Bowling Pro برای PC

بازی بولینگ Ten Pin Championship Bowling Pro بسیار زیبا را برای شما عزیزان در  دانلود بروز قرار داده ایم. این بازی مخصوص PC می باشد. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 17:44 ::  نويسنده : دانلود بروز

 

هواپيمايي درحال سقوط بود و يک چتر نجات کم بود، بنابر اين يک نفر بايد فداکاري مي کرد.
زين الدين زيدان يک چتر بر داشت و گفت : من بهترين فوتباليست جهان هستم و بايد نجات پيدا کنم اين را گفت و پريد .
برد پيت هم يک چتر ديگر بر داشت و گفت: من محبوب ترين هنرپيشه جهان هستم و بايد نجات پيدا کنم. اين را گفت و پريد.
احمدی نژاد هم يک چتر بر داشت و گفت: من باهوش ترين رئيس جمهور دنيا هستم و بايد نجات پيدا کنم. اين ......را گفت و پريد .فقط دو نفر در هواپيما مانده بودند. يک پسر بچه نه ساله و پاپ ژان پل دومپاپ گفت: فرزندم ! من عمر خودم را کرده ام و آينده پيش روي تو است. بيا اين چتر را بردار و خودت را نجات بده 
پسر بچه گفت: احتياجي نيست. اون آقاهه که مي گفت باهوش ترين رئيس جمهور دنياست، با کوله پشتي مدرسه من پريد بيرون
 

 

سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:الناز شاكردوست, الناز شاکر دوست, الناز شاکردوست, الناز شاکردوست الناز شاکردوست در سال ۸۹, الناز شاکردوست جدید, الناز شاکردوست در سال ۸۹, بازیگر ایرانی الناز شاکردوست, بازیگران زن ایران, بازیگران زن ایرانی, تصاویر الناز شاکردوست, تصاویر جدید از الناز شاکردوست, تصاویر جدید النازشاکردوست, تصاویر زیبا از الناز شاکردوست, جدیدترین عکس های الناز شاکردوست, جشنواره فیلم فجر, سایت عکس, عكس جديد الناز شاکردوست, عکس الناز شاکردوست, عکس بازیگر, عکس جدید از الناز شاکردوست, عکس جدید الناز شاکردوست, عکس های الناز شاکر دوست, عکس های الناز شاکر دوست در فیلم, عکس های الناز شاکردوست, عکس های الناز شاکردوست در جشنواره فجر, عکس های بازیگران زن ایرانی, عکس های جدید از الناز شاکردوست, عکس های جدید الناز شاکر دوست, عکس های جدید الناز شاکردوست, عکس های جدید و زیبا از الناز شاکردوست, عکس های جدیدتر الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر, عکس های زیبا و جدید از الناز شاکردوست, عکس هنرمندان, عکسهای بازیگران زن ایرانی, عکسهای جدید بازیگران, فیلم های الناز شاکردوست, همسر الناز شاکردوست, والپيپر الناز شاكردوست موبايل الناز شاكر دوست, پوستر های جدید از الناز شاکردوست پوستر الناز شاکردوست, گالری عکس الناز شاکردوست, گالری عکس بازیگران, گالری عکس بازیگران زن الناز شاکردوست, :: 13:51 ::  نويسنده : دانلود بروز
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:اسپرت کردن 206 به سبک ایرانی, :: 13:46 ::  نويسنده : دانلود بروز

 به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : دانلود بروز
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : دانلود بروز

 

Click this bar to view the original image of 600x450px.




ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 1:58 ::  نويسنده : دانلود بروز
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 1:53 ::  نويسنده : دانلود بروز

 آقای فن ویپنگ ( Fan Weipeng ) از چین،۱۰۲ کاسه را در یک برنامه تلویزیونی به نام ( Lo Show Dei Record ) در میلان ( Milan ) ایتالیا با یک انگشت در یک دقیقه در ۱۱ آوریل ۲۰۰۹ شکست و این رکورد را از آن خود کرد.
فن ویپنگ :: Fan Weipeng

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بروز و آدرس dowkon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان